asellmom bende 23+0 ☺️Benim henüz göbeğim çıkmadı normal bir şekilde göbeğim var 21+4 te gittim sanırım doktora o zaman 430gr dı şimdi kaç oldu bilmiyorum 🤷🏻♀️ Harketlerini pıt pıt hissediyorum basen çok sert vuruyor irkiliyorum alışamadım bi türlü 🤗 karın ağrıması bende olmuyor ama geceleri derim ağrımaya başlıyor, sanırım göbeğim çıkmaya başlıyor