Mercimegim4 Kızlar uyandım ağrım vardı çok şiddetli 20 dk geçmedi acile geldik alttan muayene istediler yapamadım. Sezeryan olacağım zaten alttan muayene oluyor mu ki? Şiddetli sancı yalancı sancı mı oluyor
dakpinar- Mercimegim4 tabi ki baktırın açılma varsa doğum başlıyordur siz yine sezaryan olursunuz muayene etmeden bilemezler ❤️
mihranur188 Mercimegim4 canım bende 36+2 yim aşırı sancı oluyor ama belirli aralıklrla sürekli devam etmesi lazım doğum olması için
selenaras sezeryan olsan bile açılma var mı diye bakarlardı. normal doğum başlamışsa direk sezeryana alırlardı. baktırın bence
Mercimegim4 dakpinar- yapamadım daha parmağını koydu ona bile engel oldum acıdı😔 bacağımı bile açamadım 😭 nst yaptı normal çıktı galiba bişi demedi
dakpinar- Mercimegim4 🥺 haftamız aynı canım. Çatı muayenesi mi zordu? Ben bu sebeplerden ve normal doğum korkusundan dolayı sezeryan olcam 🥰
Mercimegim4 dakpinar- Ay bende o yüzden. Parmağını afedersin sokmadı ki sadece girişine koydu kendimi çektim🤣 biraz sızı gibi bişi oldu