Merhaba arkadaşlar 35+2 haftalık hamileyim dün dedim biraz yürüyüş yapayım sıkılmıştım evde ay eve geldim kasıklarımda bir ağrı başladı dünden bugüne geçmedi ara ara bir şey giriyor çıkıyor gibi doğum mu başladı diye korkmuyor değilim hiç böyle ağrılar çeken var mı şuan yatıyorum uzandım arada bir geliyor gidiyor ayakta hiç duramıyorum ağrımaya başlıyor bir yürüyüş başıma bela oldu dünden beri 😭😳