Bebeanne Bugun doktora gttm doktr bebegin suyu az dedi boyuda kisa dedi cati muayenesinde catida darlik cikti boyu kisa oldgu icin dogum zorlasr sezeryan ol dedi varmi boyle bisey duyan
kadifemsii Bebeanne bebeğin boyu kısa diye niye acil sezeryan desin ki . Ben yanlış mı anladım acaba.
Toprak_hira59 Bebeanne boyu kisa derken rahim agzi kisaligi mi acaba? Suyunuzun az olmasi ve cati darliginizin olmasi sezeryan sebebi zaten Allahim sag saglim kavustursun insallah🙏
Bebeanne mihranur188 ya boyle bi bilgim yoktu genelde kilolu olursa cati darligi etkilide benim kilosu 3 kilo ama boyu kisa doktr kisaldikca dogum zorlasr dedi
Toprak_hira59 Bebeanne gununuze daha varsa etkiler bekliyemez bende 36 haftaligim suyum az pazartesi gnu tekrar kontrole gidicem suyun durumuna gore acil doguma alınıcam
Toprak_hira59 Bebeanne bebegn boyu genetik olabilir siz yinede baska bi dr.a gozukun iciniz rahat etsin oda catinizin dar oldugunu soylerse zaten sezeryan mecburi oluyor
Miranmiray Bebeanne canım anlıyorum ama annemide boyu kısa o yüzden hamileyken sen normal doğum yapamazsın demişler. Yani bebeğin boyuyla doğumun alakası yok o senin boyun için söylemiştir. Boy kısa olunca çatı saat oluyor Muş