Ben Pendik Medical parka gidiyorum. Valla hemen zam yapmışlar 3 hafta önce öğretmen indirimi ile 240 TL muayene ücreti öderken geçen Çarşamba günü 270 küsür lira aldılar. Namussuzlar hemen yapıştırmışlar zammı. Normal muayene ücreti daha da pahalıdır diye düşünüyorum.
Nst ücreti öğretmen indirimi ile 94tl. Normali 106 lira sanırım.
Otopark ücreti arabayı valeye verirsen 20 TL. Aşagı otoparka sen indirip sen alırsan 10tl.
Şeker yüklemesi de 60 TL falandı.
Vajinal doğum ve zorunlu sezaryen 6500tl idi. İnsallah ona da zam gelmemiştir yani sormaya korktum artık.