Minicikkiz ben 39+4 te 3870 kg olarak doğum yapmıştım cnm,7 saat sancı çektim, bebek kanala inmediği için orda biraz zorlandım, ama çabuk doğdu oğlusum,birde son hafta pek kilo almıyor bebek, merdiven inip çık ,tempolu yürüyüş yaparsan hızlandırırsin doğumunu,birde ılıktan bira sıcak suda otur her gün 15 dk falan, ada çayı iç günde 2 fincan inşallah hayırlısı olur