Sabihabeyruha Kafam bu konuda çok karıştı:( risk varmı yokmu anlamadım erken doğum riski olanlar serklaj olanlar yazabilirmi
Deletedmom177227 Sabihabeyruha serklajlıyım 27mm ölçtü, şu uzama konusu oluyo mu ben de burda bekleyeyim, yoksa aynı ölçüde mi kalıyor
Filiko Sabihabeyruha 20. Haftamda 35 olculmustu 23 haftalık oldum haftaya olculecek tekrar. 35 ve altı riskli grup. Doktorum uzamadıgını soylendı bebek buyınce daha da kısalıyor
SelinYakgul Sabihabeyruha erken doğum riskim var. 28. Haftada 33 mm ölçüldü ve açılmam vardı , 29. Haftada 25 mm ölçüldü ama açılmam kapanmıştı doktorum ilaç verdi , yemek hariç kalkmadım 32. Haftadayım uzunluk 30 mm e çıkmış çok şükür 🙏