Kerem_mom Size tavsiyem var bebekten hamike yastığı alın iki yarım yuvarlak şeklinde ortasında cırtlı olandan, çok rahat edersiniz. Bir de sola yatın . Arkanıza da yüksekçe sert yastık koyun. Bacak aranıza da daha hafif bi yastık koyarak yatın
Bernako Kerem_mom yıllarca alışkanlık olan uyku arkadaşım var 😅 O bile yeterli gelmiyor okadar düşünün🥺
Kerem_mom Ben şuan 38+2 yim maşallah diyeyim bunları yapıyorum bi de doğa sesi müzikleri açıyorum sabah 7 de bi tuvalete kalkıyorum 😁😀
viildaaannn Bernako of valla bu ben ya 29 haftadayım burnumdan nefes alamıyorum agzım açık kalıyor sabaha boğazım agzım kıp kuru hiç Bi şekilde uyku yok zaten sağım solum çürüdü
Tugba61 Bernako 36. Haftadayım tükenmiş durumdayım saydığınız şeyleri okurken hepsini tekrar tekrar vücudumda hissettim 😜😭 kalıcı tek çözüm hayırlısıyla sağlıklı bir doğum 😅 burnum için ara ara okyanus suyu kullanıyorum ama çokta etki ettiği söylenemez biraz açıyor o kadar. Uyku pozisyonu da yorganı battaniyeyi bacak arasına toplayarak yatıyorum ancak öyle rahat edebiliyorum 🤦🏻♀️
Bernako Tugba61 hamile yastığı değilde uyku arkadaşım var uzun bir yastık ona sarılıyorum sol taraf iflas, burun nefes almıyor ağız boğaz kupkuru bel sırt ağrısı !!! BİZ KADINLARIN HEYKELİNİ DİKSİNLER HEYKELİİİNİİİ diye bağırasım geliyor 😂
Tugba61 Bernako ahahaha bende eskiler nasıl 10 çocuk doğuruyormuş diye düşünmeden edemiyorum 😅 bunca şeyin üstüne 9 ay oldu hala kusuyorum 😭 Agrı yapan bel çukuruna sıcak su torbası koydum biraz önce rahatlattı beni onu da paylaşayım ☺️
Yagmurdgdgn13 Bernako bi sağa bi sola yatıyorum ama iki tarafımda çürüdü. Gece hiç uyuyamıyorum artık evde bi o baş bi bu baş geziyorum ama gündüz çok yorgun bitkin oluyorum son 6 haftam kaldı şükür.