Anne88 ben hiç gitmedim hatta yüzünü bile görmedim DR’un sadece daha önce eczanede çalıştığım için reçetesi çok gelirdi oradan biliyorum doktoru. Gidenlerin geneli memnundu pek şikayet gelmezdi. İnternetten bak canım numarası çıkar elbet arayıp öğrenebilirsin…