benimde şeker yüklemesnde 2. saat 194 gelmişti doktor biraz yüksek yeşillik ye dikkat et 1 ay sonra tekrar yükleme yapıp bakalım dedi 1 ayı geçti yaptırmadım geçtiğimiz haftalarda aile hekimliğinde şeker için kan verdin açlık 87 geldi ama bu insülin direnci varmış oda 6 gelmiş hesaplamarına göre aile doktorum biraz yüksek ama korkma dikkat edersen düzelir demişti bu hafta doktoruma gidicem bakalım sağlık ocağındaki sonuçlarımı göstericem şeker yüklemesi istemicem zaten bişi kalmadı 33+4 üm inşallah normaldir değerlerim arada eczanede ölçtürüyorum normal çıkıyor yükleme de yüksek geliyor anlamadım gitti neyse hayırlısı olur inşallah