sumeyyaa Dün detaylı ultrasonda hem böbrek genişlemesi çıktı bende hemde diastolik çentik olduğu görüldü coraspirn başlanıldı Böyle olan var mı içim sıkıldı
Zeynepp97 sumeyyaa Benimde bebişe giden damarlarda çentik var bende corasprin kullanıyorum 25+2 deyiz hamd olsun şuan iyi gidiyor 30.haftaya kadar içeceksin dedi İnşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim