Bebek9 benim bebeğim hep sakin bir bebekti canım makat gelişli ve plesenta on duvarda olduğu için hareketleri asırı sert olmuyordu 😊yani beni tedirgin edecek hiçbir farklılık hissetmemiştim o zamana kadar hatta dediğin gibi hareketleri az olur mantığıda bende olmamıstı hareketlerinide hissediyordum bazen güzel şekilde ama sınıra yakındı artık 31. Haftadan sonra baya azalmaya başladı 33de doğuma aldı doktorum baya nstye bağlanmıstım o aralar nstledimde güzeldi sancım yoktu kalp atısı güzeldi ama suyum azalınca doktorum riske atmak istemedi o haftada 😊