SeyranKor aslında ben korkanlardan değilim biraz dikkat ettiğim de de çok hızlı kilo veren bir yapım doğum sonrası için endişelenmiyorum o yüzden. İlk üç ay kilo kaybım oldu bulantılardan dolayı sonrasında almaya başladım ama çevremden çok az aldın karnın belli değil bebek gelişmez tarzı yorumlar duydukça merak ettim diğer annelerde kilo durumu nasıl diye. Zaten hersey de olduğu gibi Buda kişiden kişiye değişen bir durum ☺️ Umarım bizde sizin gibi düzenli beslenme ile doğum sonrası hemen hafiflemeye başlarız ☺️☺️