Dün şeker testi yaptırdım sonuç İçin bugün aradım doktoru kızlar açlık değerin iyi dedi tokluk değerinde ilk verdiğin iyi ikinci verdiğin 143 sınırmış sanırım senin 144 çıktı dedi idrarında da şeker kaybımı dedi bişey dedi tam duyamadım dahiliyeye ve diyetisyene bi görün. İnsülinlik bi durumun yok dedi. Başına gelenler napmalıyım? Ekmeği falan azaltıp kendim dikkat etsem diyorum ama