Kızlar ne kadara yaptırdınız benim baya pahalıya mal oldu
Slnn1122 ben 200₺ yaptırdım üreme olmaz ise 160₺ Yi iade ediyorlar
diamond2635 ben 480 TL ye yaptım
diamond2635 devlette mi yaptınız
diamond2635 bende bugün yaptırdım ama böyle birşey demediler
Slnn1122 hayır
Slnn1122 hayır özel
Saaki sadece idrar mı aldılar yoka Vajinadan akıntı örneği aldılar mı
Saaki hastaneden hastaneye garklılık gösteriyor olabilir
Slnn1122 sadece idrar