Hacersoy ben suan sezaryenliyim geçen hafta doğum yaptım dıştan görünen bir dikiş yok düz uzun bir çizgi etiniz katlanmıs gibi görünüyor tamamen iyileştiğinde tahminim belli belirsiz kalacaktır 3. Günde bandaj doktor tarafından cıkıyor ve bukadar bir daha bakımı kontrolü yok oldukça konforlu geldi yapıştırma gözüme doktorumla hiç konusmamıstım kendi tercihi böyleymis