Sinem_06 inanın Doktorlar hicbirsey yapmıyor banada her gittiğimde boş serum takıldı birde ped kontrolü kanamayı gördüler doktor bana açık açığa dedi ki seni profesör gereği yatirmam gerek ama yatsanda evdeki ilaçlarına burada devam edeceksin ekstra tedavimiz yok tek avantajın düşük yaparsan hemen kürtaja alırım dedi öyle söyleyince yatmak istemrdim eve gittim sonrada düştü zaten iyi ki yine evde düşük yaptım hiçbir müdahale yokken bebeğimi hastanede düşürmek istemezdim yinede. Çok acı bir durum malesef ama kendimi ileriki dönemlerde düşeceğine sorun olacağına şimdiden düşmesi hayirliymis diye avutuyorum sizde öyle yapın .