Tgce Merhaba🌸Adetim normalde düzenlidir bu ay 6 gün gecikti sürekli bir ağrı var,akıntı eşliğinde test yaptım birkaç gün önce ama negatifti sizce kan testi yaptırmalı mıyım?
asdfg3 Tgce testi evde tekrarlayabilirsiniz benim 2 gun arayla yaptigim testin biri negatif 2 gun sonra olan pozitif çıkmıştı ☺ ama tabi direkt kan vermek isterseniz daha kesin sonuc olur 🙏
Azra_Mom Tgce idrar testlerinde çok yanılma payı yok beta değerim 6 iken çift çizgi çıkmıştı hafif silik bile olsa eğer varsa idrarda çıkacaktır bence idrarda görmeden kan vermeyin kan sonucu beklemek daha zor geliyor insana 2 gün daha bekleyip testi tekrarlayabilirsiniz ama
Meri3220 Tgce testi tekrarla yine negatif çıkarsa doktora öyle gidersin. Bende 5 gün geciktiğimde negatifi 4 gün aradan sonra pozitif gördüm hayırlısı olsun inşallah 🤗
Mom10_ Tgce adetim çok düzenlidir 3 gün geçikmişti test aldım negatif çıktı aynı gün kan verdim pozitif çıkmıştı kan daha garanti oluyor sanırım 1 hafta sonra sırf o çift çizgiyi görmek için test yaptım anında kırmızı oldu 2 çizgi saklıyorum onu 🤷♀️😌