anaacemi Kızlarrr 31. Haftaya girdim. Kızım zaten çok hareket eden bir bebek değil ama 2 gündür çok daha az hareket ediyor gibi. Başka bir sıkıntı yok. Korkmalı mıyım 🥺
cerenmina anaacemi korkma. Ben de 31+5 im. Benim oğlumda oldu olası keyifçi bir bebek. Ben de birkaç gün çok az hissettim. Bazen çok bazen az. 10 kere sayabiliyorsan sıkıntı yok
MirceaLones anaacemi Her bebeğin hareket karakteri kendine özgü. Doktorunuz sorun yok diyorsa güvenin. Endişelenmeyin 🤍
Sakinem212 anaacemi 31 +4 olduk bebeğim çok hareketli ama hareket etmediği zaman ya çok yorgun oluyorumya da aç bu iki faktörden dolayı hareketlerinde azalma oluyor buna dikakt edin sizde.
Aslhn12 Yeri daralıyor zamanla hareketleri azalıyor benim de 31/32 haftalarda full iki hafta boyunca öyleydi. Ama hiç hareket etmemesindense arada bir az az hareket etmesi bana yetiyordu. Şuan 36 haftalık olduk sorun yok
anaacemi cerenmina benimki de öyle ya umarım doğuncada böyle sakın olur. Karnımavurarak hareket ettiriyorum resmen 🥺
Kuzeyegemoms Bende de 32. Haftada böyle olmustu doktorum tatlı bişeyler ye su iç sol tarafına yat 1 saat içinde 10 tane hareket gelmezse gel demişti
Rjdoya Merhabalar ben 17 haftalık oldum. 3 gun onceye kadar çok iyi hıssedıyordum ama 3 gündür hissetmiyorum. Zaten yeni dr dan geldik normal midir acaba