Ben ilk dozu gebelik öncesi olmuştum, 2. Dozu 17. Haftamın başında oldum. 2 gün kol ve baş ağrısı dışında bir sıkıntım olmadı. Bebeğim de gayet sağlıklı çok şükür. Hamilelikte bağışıklık çok düşük olduğu için kesinlikle aşı olunması gerektiğini düşünüyorum.