Kızlar dün gece kabus gibiydi halen öyle biraz daha iyiyim midem çok kötü oldu üşüdümm bişeyleri fazla yemiş gibiydimm bi anda kendimi yataktan attım ama nafile yere kustumm sonrasında afedersiniz lavoboya gittim sıcak torba yaptım uyumaya çalıştım asla uyuyamıyorum üşüyorumm sıtma tutuyor midem de yumruk gibi bişey var gitmiyor ve bişeyler yiyemiyorumm neler içmem gerekkk ileri derecede bi üşütmemi bu anlayamadımm (26 haftalık hamileyim)