Zeyneptuba esrahmet61 ilk erkek dediğinde kesin demedi 10 gün sınra bakalım dedi kız dediği zamanda yüzde 80 kız ama hazırlık yapma dedi diğer ay netleşsin dedi
Evrim1906 esrahmet61 hemde nasıl o yüzden bunda ayrıntı da soracağım bakalım ileri haftalarda da özele gideceğim
esrahmet61 Evrim1906 Ozel daha ilgili davranıyor kesinlikle bende özelde öğrendim yoksa devlet ilgilenmiyo
Evrim1906 esrahmet61 ben devlet hastanesine gidiyorum çok memnunum sıkıntı yok canım hastaneden hastaneye değişiyor tabi ama özel daha ilgili tabi ki
Brfnyldrm https://imgyukle.com/i/k8WKWc benimde 13 haftalikken erkeke benziyo dedi 2 hafta sonra gidecem bakalim inşallah degişmez 1 kızım war bi oğlum olsun bana yeter