alpinannesiiii Regl olduğum zamanlar göğsüm şişerdi benim doğuma yaklaştık hala daha ne sisiklik var ne süt geliyor ara sıra göğsümün ucunda beyazlık görüyorum ama anlayamıyorum
Nnurdan alpinannesiiii cnm Doğumdan sonra daha çokta doğum sonrası duştan sonra gelir ve çoğalır sıvı alımına dikkat et
Meleekk alpinannesiiii sertlik de yok bende 🤦🏻♀️🤷🏻♀️geçen gün tişörtümde leke olmuş sağ tarafta. Gece uyurken Süt mü gelmiş napmış anlamadım 🤔 Süt olunca sert mi olur acaba. Süt yapan şeyleri şimdiden mi içsek yesek 🤔😊
MirceaLones Endişelenmeyin, bebeğinizi kucağınıza aldığınızda herşey değişir. Süt icin stres yapmak en tehlikelisi bence. Akışa bırakın kendinizi, bedeninize güvenin 💛 Bol su ve düzenli uyku tavsiye ediyorum