kadifemsii ozgeis ilk gebeliğimde 40+3 de sezeryan oldum eğer ilkse ve sıkıntı yoksa bence 39 yada tam 40 ta olabilir ben öyle tercih ederdim ama 2. Gebelikte daha erken olabiliyor
dakpinar- ozgeis ben de 38 de almasını istemiştim 38+5 ten sonra düşünelim bir gün bile anne karnında çok önemli dedi. 39. Haftada olacak benim inşallah
Baharozdemir ozgeis 36+5 hf sezeryan olcam. 28 günüm kaldi. Sizin hf gayet uyu niye sorun ediyorsunuz?
ozgeis Bebegın fizyolojık organ gelışımı 39 da tamamlıyor erken almasını ıstemıyorum .( neymişte kakasını yapabılırmıs . Özel olunca bi şüphelendım ya . Erken almayın ben ıstemıyorum dedım .