Zehra9616 düşük yaşadığım için bu kadar evham yapıyorum. Oğlumda karnım sivriydi. Kız karnı sivri olmaz diyen var, olur diyen var. Kızsa eğer ondan hemen sivrilmemiştir diyorlar. Ama bende evham yaptım. Niye çıkmıyor diye. 16. Haftada bir problem olsa ağrım olur değil mi?