ayca_16 25+5 haftalığım 1 haftadır küçük tansiyon 9-10 larda çıkıyor hergün ölçüm yapmamı istedi doktorum bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız acaba
Cansurts ayca_16 hep böyle çıkıyor benimde tansiyon ilacına başladık. Her gün tansiyon ölçümü yapıyorum canım. İdrarda protein kaçağı var benim ayrıyetten
ayca_16 Benimde 14 ünde istedi tahlil sanırım ona bakılcak inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi