Bugün itibariyle 38 haftalık olduk. Ara ara regl olacakmışım gibi ağrılarım oluyor yalancı sancı dedikleri bu mu oluyor yoksa gerçek sancı mı Bazen uzun süre geçmiyor nefesim kesiliyor bazen 2 3 dk sonra geçiyor. İlk gebelik olduğu için beni neyin beklediğini bilmiyorum açıkçası. Çatı ağrım bu günlerde iyice arttı oturup kalkarken çok zorlanıyorum.