Gamzeen bende 3 gün önce nst ye bağlandım birşey çıkmadı doktor herşeyi stres yapıyorsun yapma dedi ama doktordan geldiğim günden beridir vajina iç bacak kemiklerim inanılmaz ağrıyor gitsem tekrar bağlar ama bilemiyorum nst de çoçuğu sürekli sıkıştırıyorlar hiç hoşlanmıyorum🙈