Merhaba, 6+6 haftalık gebeyim. 7 yıl sonra ilk gebeliğim. Kan pıhtılaşması ve kromozom bozukluğu var. Dun Dr kese 13.9 mm ama içi boş dedi bebek ve kalp atışı yok haftaya tekrar gel geç döllenmede olabilir dedi. benım gibi olup kalp atışı ve bebeği gören varmı?