Kızlar 30. Haftamda rahim ağzı kısalığı var dendi, 13 mm ölçüldü uzunluk. 34ü görelim inşallah dedi doktorum ve 34e kadar evde yattım. Şimdi 38+3üm ne gelen var ne giden insanın yalancı sancısı bile olmaz mı ya 🤣 bir de aşırı pimpirikliyim sürekli az mı hareket etti kakasını yapar mi kordon dolanır mı düşün düşün fenalık geciricem. Salı günü kontrolüm var acaba hiç açılmam ve sancım çıkmazsa 40. Haftaya sezaryen mi istesem bilemiyorum. Sizde durumlar nasil???