Ozlemkomur75 ilkim normaldi bununda normal istiyordum ama gebelik sekerim var doktor 39 u gormeden planlama yapmalıyız riske atamayız dedi devlette sunı ile 38 de baslatacaktı sanırım dogumu ama riski duyunca esim sezaryen la aldıralım dedi haftaya gidip ozelden gun almayı dusunuyor uz bakalım kısmet suan 35 +4deyım