ozumveannesi Kızlar gebelikte balık yağı kullananlar varmı bide kaçıncı ay başladınız ? Faydaları zararları nerlerdir.34.haftadayım
Ceress ozumveannesi benide 12. Haftada başlattı doktorum sabah multivitamin akşam da omega kapsül içiyorum. Doğumdan sonra 2-3 ay daha kullanacaksın dedi hatta
seddkilic05 Canım ben 12.haftamdan beri içiyorum 27+5im bebeğin zihin gelişimi için faydalı olduğu söyleniyor
ozumveannesi seddkilic05 ben 12.haftada vifolic başlamıştım onda vardı omega3 şimdi onu bıraktım ayrıyeten balık yağı başlamalımıyım
_edaa Haftadan beri regenesis max kullanıyorum 26 haftalığım hala devam ediyorum bebeğin gelişimi için çok faydalı olduğunu okumuştum araştırmıştım ben de zamanında
seddkilic05 Bence içseniz de içmeseniz de sorun olmaz çünkü doktorum bana maddi durumunuz yeterse al yoksa sorun değil demişti