Kızım 4 buçuk aylık artık dayanamadım ve Watsons tan aldığım amonyaksız boya ile dün saçımı boyadım ama saç dersine değdirmemeye çok özen gösterdim illaki değdi ama minimum seviyede, neneler gibi olmuştum bembeyazdı kafam bir yıldır boyamamıştım, ama boyadığımdan beri hiç emzirmedim 12 saat falan oldu, sağıp attım acaba yeterlimidir yoksa 24 saati tamamlasam mı ya zaten normalde de çok emmez kızım 5 dakika emer bırakır mama veririm doğduğundan beri memeyi sevemedi bi türlü, bana kalsa iki gün emzirmem sağar atarım da eşim emzir deyip duruyo