Fmerve Mervefahri bir ay sonra gelndesi doktorum tabi biraz rahimde kasılmam olumca doktor gel dedi dğn gittim yine de bir ayda bir gidiliyor artık
Mom6545 Mervefahri ayda 1 gidiliyor doktor söylüyor zaten sizinki neden söylememiş hatta sıkıntılı gebelikse 2 hafta da bir çağırılıyor
kahvesever__ Mervefahri Allah korusun bence. Böyle düşünüp psikolojinizi bozmayın iyidir inşallah 🙏 endişeleniyorsanız doktora gidin en azından içiniz rahatlar
Mom6545 Mervefahri ay banada çok uzun geliyor ama maalesef çok sık ultrasona girmek iyi bişey değil 😏