Aozgek su gibi akıntı da olabiliyor . Bende de oldu . Şeffaf su gibi akıntı . Beyaz sarı değildi . Korktum doktora gittim . Bebek suyu kesesi normal çıktı. Hamilelikte olabiliyor sanırım . Usg baktır . Bir de idrar testi de yaptır . Enfeksiyon da çıkmadı bende . Ama arada oluyor . Eşinle ilişkin olduysa ilişki sonrası da su gibi gelebiliyor akıntı