Yusuf__eren Doğum yapalı 17 gün oldu hiçbir şeyim yoktu çok güzel iki günde ayağa kalkmıştım sezeryan doğum yaptım dünden beri ayağa kalkamıyorum çok berbat dikişlerim ağrıyor sebebi nedir sizce oturup kalkamıyorum çocuğumu zor kucağıma alıyorum
Minoo01 Yusuf__eren iltihap olabilir. Yada tam kapanmamış olabilir. Ben çok dikkat ettim 10 gün hep yattım. Ona rağmen yirminci günde tam kapanmamıştı 🤷🏻♀️ İlaç vermişti tekrar pansuman yapmıştım 5 gün.
Minoo01 Yusuf__eren yürümek iyi ama dikkat etmeliydiniz bence. Yani zorlamadan yapmalıydınız. Çünkü kimi insanın vucudu hemen topluyor, kimi ise toplayamıyor 🤷🏻♀️ Benim ki 20 güne anca toplamıştı ki tam kapanmamıştı onda da. Toplam 1 ay sürdü yani tam iyileşme