gokturksmom benimde başıma geldi 10 haftalıkken 4-5 saniyelik çarptı hemen gittim çok şükür kalp atışında falan problem olmadı önlem olarak mutlaka gidin ama o zaman gittiğim doktor sizi çok fazla sarsmayan çarpmalarda sıkıntı olmaz bebeği kesinlikle etkilemez demişti