Reyrey1628 Sorum yukarıda kızlar doktorum 37.haftad nst için cagırdığını söyledi geç gibi geldi bana 35. Haftadayım bu arada
caglasvnc Reyrey1628 Bende 35+5 de gittim gerek görmedi doktorum. 36+6 da tekrar gideceğim belki o zaman girerim
Masmavim Reyrey1628 canm 35+1deyim.doktorum 35 ten sonra her hafta nts ye gireceksn dedi.ozel hastane diye her hafta kontorole gidecem son aya girdim icin
Eslemkusun_annesi Reyrey1628 34 ve 36 da yani dün girdim sancılarım çıktı ve bu sancıları hissediyorum kasılma da baya oluyor q bebeğim iri bir bebek suan 3.500 gr olmuş 52 cm boy 20 Aralık sezeryan günüm ama beklemeyebilir dedi 14 ünde tekrar nst gırcem
Melek_29A Eslemkusun_annesi Masaallah benimde adet sancilarim ve bacak uyusmalarim var 32+5 im sali doktora gidicem progestan kullanıyorum