Mom6545 Kızlar folik asit bittikten sonra ne kullandınız ve ne zaman kullandınız folik asitim bitti doktora 1 ay sonra gidicem eğer vitamin devamı varsa bu gün gideyim diyorum
Gozi Mom6545 ben 12. Haftaya kadar folik asit kıllandım sadece 12 haftadan önceysen bittiyse yenisini al kafana göre vitamin kullanma
seyma18_ Misa34 18+2 haftalığım bana herangi bi vitamin kan ilacı vs ilac vermediler ama sağlık ocağı kontrolüne gidemedim henüz kendi doktorunuz mu verdi acaba ya da sağlık ocağı hekimi falan mı
MerveeD seyma18_ bende 16 haftalıgımı folik asit bıtınca ek vitamin verdı doktorum hala kullanıyorum folik atisiti 5 tane fılan kaldı btınce bırakacagım doktorum oyle soyledı
Mom6545 seyma18_ doktor veriyor sağlık ocağı da veriyor ben sağlık ocağına gitmediğim için genelde doktor uygun görürse verdiği ilaçları kullanma taraftarıyım
Mom6545 MerveeD 12 haftadan sonra bi işe yaramıyor diyorlar folik asit için geç mi başladınız kullanmaya
Gozi Mom6545 Senin kontrol zamanın gelmiş Ztn 2li test için gitmicek misin doktora ? Ben de 12deyim folik asiti bıraktım bu hafta demir ve multivitamin verdi
MerveeD Mom6545 hayır ben hamıle kalmadan once 2 hafta once basladım bebek dusundugumüz için saglık ocagında Kı doktorumuz önermişti. Ve suan Kı doktorum devam etmemi söylemıstı ama vitamin de yazı cuma gunu elindeki ilacın btsın oyle basla dedı
35SD28 Mom6545 17.haftada covit oldum başka şehirde. Oranın acil doktoru tavsiye etti. Ablamda kullandı diye aldım. Ben devlet takipliyim. Decavit vermişti kullanmak istemedim. Şu an 25+2 yiz.
Mom6545 Gozi yok 20 günüm var kontrole o yüzden ilaç veriliyorsa bu gün gidip yazdırayım diyorum hayır ikili test falan yaptırmicam