Leylaumecnun Kızlar 22+6 üç gündür karnımda adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum sizce normalmi napmam gerekiyo ilk gebeliğim hiç bir bilgim yok
blueberyy00 Leylaumecnun uzandiginda felan geçmeyen bir ağrıysa hastaneye git baksın doktorun Allah korusun olumsuz şeyler de olabilir ama sadece ufak bir enfeksiyon da olabilir yada gayet normal de olabilir bunu doktor söyleyebilir sana çünkü 3 gündür geçmiyor diyorsun
blueberyy00 Leylaumecnun bilmiyorum ben biraz üşütmus gibi hissediyorum kendimi ara ara bende de oluyor ama çok adet sancısı kadar değil aşırı idrara sıkışıkmişım gibi oluyor bı kramp giriyor geçiyor seninkinde belki üşütme vs yada enfeksiyon olabilir
mylittlepony Leylaumecnun üşütmüşte olabilirsin ayaklarını sıcak tut geçen gün bendede oldu 2 saat fln ara ara çektim