Burcuozerdem haftanız az değil kilosu da aşırı düşük gelmedi bana. Prematüre bebekler hemen toparlıyor diyorlar. Bence siz hiç kendinizi üzmeyin sütünüzü arttıracak şeyler yapın. Bol bol dinlenin, bol su için hoşaf için. Bol protein alın, hem bu süreçte siz de iyileşmiş olacaksınız bebeğiniz eve geldiğinde onu daha sağlam karşılarsınız. Ben ilk günler sarilikla uğraştım cok zorlandım. Bebeğiniz hastanede sarılıgini da atlatır daha çok rahat edersiniz. Güzel tarafları düşünün en kisa zamanda kavuşursunuz inşallah.