Arkadaşlar 4 yıl önce ilk hamileliğim de aşırı bulantılı geçti ve doğuma kadar devam etti. Şimdi 2. Ye hamileyim ve su dahil çıkarıyorum. Kilolu hamile kaldım belki daha da almamak için iyidir 😂 ama berbat durumdayım. Şuan 9+2 deyim . Sizlerin nasıl? Nezamana kadar sürdü?