5 kasımda adetimin ilk günüydü takip bitimi çarşambaya geldi ilişkiye girdik çocuk istemiyoruz geri çekiliyor girdiğimiz gün yüksek hamile kalma şansımmış o gün adetimin 3 cü günü geldi olmadım az önce koyu kahverengi şekilde akıntı gelmiş anlamadım hamile olabilirmiyim acaba ?
Yardımcı olurmusunuz hiç bilgimiz yok