Merhaba kizlar 35 haftalik hamileyim bu saat oldu hala oksurmekten uyuyamadim aksamdan beri kesintisiz öksürüyorum. Üşütmüşüm bronşitim azdı nane limon ihlamur pekmez vs denedim ama yok geçmiyor başıma sırtım belime ağrılar giriyor artık bebegime bisey olacak diye cok korkuyorum bu kadar oksurmek zararli olur mu ? Nasi hemen iyilesebilirim yardim edin ya çok kötüyüm nefesim daralıyor hiriltidan😔