Ezgiii11 cok geçmiş olsun canım Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah benimde ilk gebeliğim bende korkuyorum ama sonra bir ton insan var doğuran onlar nasil dogurdu deyip korkumu hafifletiyorum suan bebegin ve senin için iyi olan sey buysa erken gelmesiyse gelsin hic uzulme de canını da sıkma icerde durmak istememiş 😊😊😊😊 bunlari dusunme sağlıcakla al insallah kucağına 😇😇😇😇😇😇