Dua doktor alttan kontrol ederken vajinanin agzi acilmasi icin alet takti akinti orneginden kurdan gibi birseyle ornek aldi.. tupte laboratuvara gonderdi. Vajinada bakteri olup olmadigi, hangi bakteriye direncliyim, hangi antibiyotigi kullanmaliyim o ornekte belli oldu.. kultur demek aslinda alinan ornegin 2 gun laboratuvar ortaminda buyumesini uremesini beklemek demek..ben de bakteri cikti.
İdrar icin de, normal idrar ornegi verdim, o ornekte hem bakteri var mi diye bakildi hem de 2 gun bekletilip ureme var mi diye incelendi..o temiz cikti..