SumsavMah Asiye_89 çok az kalmış Allah hayırla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin sizi de bizleri de 🤗🤗
BaharE Bizimde 90 gün kaldı allah nasip ederse bekleyen herkes sağlıkla bi avazda kavuşsun inşallah icin de bende 🤲🤲🤗
SumsavMah Shrtt aynen valla geçmiyor sanki zaman geçsin diye örgü oreyim diyorum kuran okuyayım birseyler yapım saat geçsin diye bekliyorum 😆😆
Shrtt SumsavMah 😅😅yok canım bende dediklerini yapıyorum geçmek bilmiyor Rabbim hayırlısıyla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🥰
2-prensesannesiii SumsavMah Onu bende yapıyorum 😂😂🙈 37. Haftada gelsin beni bekletmeden diyorum . Normalde 43 günüm var 27 Gunum varmış gibi davranıyorum 😂😂
bsrakaradayi SumsavMah programa göre 23 ama haftaya çatı muayene var bakıcak doktor sezeryansa 10 güne bile düşebilir bu rakam 😂😂