bende henüz çatı muayenesi olmadım 10 Aralık’ta randevum var 38+7 oluyorum ozaman pozisyon olarak bebeğimin duruşu normal Doğum ama kontrole gittiğimde belli olucak çok heycanlıyım gerçekten yarın için dualarım sizinle umarım hakkınızda hayırlı olur☺️