Zumraasel büyük abdest değil de gaz çıkarmadığınız için sizi salmıyorlardır. Bende 1 ay önce 2.sezeryanımı oldum 4 gün tuvalete cıkamadım ama gazımı akşamına çıkarttığımdan eve gönderdiler. Bolca yürüyün ve su için. Birde ben tuvalete gidip 1 saat oturmuştum gelsin diye bi deneyin derim 🤭