ToylyAyjan Nasılsınız anneler Ben tetanoz aşısı oldum kolum kopacak zannettim Onuda geçtim şimdi biraz iyi ama bebek hareketi ondan sonra baya azaldı Hic hissetmiyorum bile Sizde öyle şey oldumu Bitter çikolata bile yedim 😔 Çok endişeliyim
kadifemsii ToylyAyjan 20. Haftalarda yapılıyordu bu aşı sanırım ben çok hatırlayamıyorum o dönemi ama zaten bebek hareketleri henüz bir düzene oturmamış oluyor bazen az bazen çok hareketli oluyor. Eğer ki hareket hissettiyseniz az diye endişe etmeyin 🌸
Sude-96 ToylyAyjan bana hiçbrişey olmadı olursa buz koy demişti hemşire, kesin bi bilgim yok ama tetonoz aşısı bebek haraketleri etkilemez galiba hiç duymadım
Yeliz2134 ToylyAyjan yok yaa benimde öyle oldu geçti korkama zaten Bebek için yapılıyor doktorun onerdiyes yan etkisi falan olmaz heralde benim ilk iki aşim öyle açtı üçüncüde hiç hissetmedim bide siz hepatif B aşısı oldunuz mu iki defadır oluyorum da ben
ToylyAyjan Deletedmom154 Deletedmom154 20+3 de yaptidim gecen pazartesi ve hala ağrısı var İlk 3 gun geceleri bile uyuyamadim agridan Sol kola yapıyorlar
ToylyAyjan kadifemsii aslında baya iyidi bebek hareketi Ama aşıdan sonra ne bileyim gitti bende anlamadım Onceki yazilanlar vardi googleden baktim Ordada anneler öyle yazmış bebek hareketi azaldi diye
Beyzanurecer kadifemsii bu aşıyı olmak zorundamıyız. Sağlık ocağında ki hemşire 20. Haftanda tetanoz aşın var dedi. Ben istemiyorum ya😕
aysefatma12 Bugun 19. Haftamda sol koluma yaptırdım, hşç ağrı vs yaşamadım bende hep okuduğum yorumlarda ağrı yasıyorlar diye biliyordum kişiden kişiye göre değişiyor olabilir :)
ToylyAyjan aysefatma12 olabilir bilemiyorum bendemi sıkıntı var yaptırmasaydim mi diye düşündüm Ama 2. dozu yaptırmak düşünmüyorum Çünkü dayanamam artık ağrısına
ToylyAyjan Yeliz2134 yok ben hepatif B aşı olmadım İlk gebeliğim düşükle sonladi O yuzden çok ufak seylere bile kafam takılıyor
Onner ToylyAyjan ben 1. Doz tetenoz vuruldum 1 2 gün falan bebek hareketi hissetmedim, zaten 20 haftalikti günlük düzenli hareket etmesi de beklenmez o haftada. 8 aralikta ikinci dozu vurulacağım.
kadifemsii Beyzanurecer olmakta fayda var canım. Doğumun ne zaman ne şekilde olacağını bilmiyoruz Allah korusun hastaneye uzak bir yerde olursun başka bir hastanede olursun falan filan mikrop kapmamak adına ol aşını. Korkulacak birşey değil covid aşısı olduysan onun gibi Buda sadece kolda biraz ağrısı oluyor
Esasaf Beyzanurecer doktorum olmasanda olur dedi.Onem olsun diye yapiliyormus.Eski zamanlarda cokta hijyen olmayan sartlarda dogum yapanlar oluyormus.pasli makas vs.kullanilirsa tehlike olusturmasin diye.Ama gunumuzde hastane sartlarinda pasli aletlerin olacagini dusunmuyorum.
Seymaaonur ToylyAyjan benimde ilk dozda çok ağırmıştı kolum bi kaç günde sürmüştü bugün de 2.dozu oldum hiç bişey hissetmedim endişe etmeyin bence 20li haftalarda hareketleri çok düzenli olmuyor zaten 😊
Beyzanurecer kadifemsii yok aşı da olmadım. Doğumdan sonra düşünüyorum aşıyı nasipse. Peki teşekkür ederim🌸
Minekorkmaz Ben. 24+3 de yaptırdım ilk dozunu hafif kol ağrısı oldu. Bebek hareketleri aşıdan sonra coştu diye bilirim ama aşıyla bi alakası oldugunu sanmıyorum solak oldugum için sağ koldan yaptı ağrı yapar yazı yazmanı engellemesin dedi. İkinci dozu 30+3 te vurulucam